آلزایمر در خانه ملت

۱ - چنین است که حضرت لاریجانی در باب تجمع مقابل بهارستان چنین فرمود : "شعارهایی که به اینجانب داده شد قاعدتا حجت شرعی دارند و بنده مساله‌ای با آن بیانات ندارم و آن باید بین بنده و خدا باشد، اما توهین به یک نهاد مهم و یک قوه از سه قوه‌ی کشور، نه سنت امام (قدس سره) بود و نه راه و مسلک رهبر معظم انقلاب"(*)
حضرتش در ادامه افزود :"این شعارها و متاسفانه مطالب موهن دیگر در بنرها چیزی نبود که مخفی باشد، در منظر تمام رسانه‌های داخلی و خارجی این اقدامات صورت گرفت"(*)




2 - نمی دانم چرا حضرتش در باب نظرات رهبری در خصوص وظیفه جنبش دانشجویی در قبال مسائل گوناگون کشور و حضور دانشجویان کفن پوش در مناسبت های سیاسی گوناگون که حسب اتفاق اکثر آن در دولت های قبلی بود و بازهم حسب اتفاق در جبهه ای که ایشان در آن زمان پشت خاکریزش پناه گرفته بودند چیزی نفرمود ؟؟!!
و بازهم نمی دانم چرا ایشان در باب حق و حقوق نمایندگان در رسیدگی به مسائل مختلف کشور سخن گفت ، اما در خصوص تخلفات مختلف هیئت رئیسه نسبتا محترم مجلس در زمینه های گوناگون از جمله آوردن لایحه به صحن علنی بدون رای گیری در کمیسیون مربوطه ، ادغام دو لایحه جدا از هم (وقف اموال دانشگاه در کمیسیون حقوقی و طرح ساماندهی  موسسات آموزش غیردولتی در کمیسیون آموزش) بدون نظر کمیسیون های مربوطه و سایر پسرخاله بازی ها چیزی نفرمود.

۳ - از بر و بچز جنبش خبر رسید که "چه نشسته اید که دانشگاه آزاد جمهوری اسلامی مبدل به دانشگاه آزاد جاسبی گشت و فردا بیا بهارستان تجمع".
ما هم اداره را یک ساعتی لابه لای کارهای خارج از اداره پیچاندیم و رسیدیم. مثل همیشه سیستم 100% حزب اللهی بود. جمعیت از هم وا رفته ، احساسی ، آفتاب خورده ، و فلانی و فلانی و فلانی هم قاطی مشغول سخن پراکنی. یک ساعتی شعار دادیم ، چند تا عکس گرفتیم و آمدیم. در خبرها شنیدیم که ماشین بی پلاک و آب سردکن و امکانات رفاهی هم درکار بوده. ولی در کدوم کار معلوم نیست ، ما و سایر ملت که له له می زدن. آب واسه کی سر میشده !! خداوندگار یگانه عالم است و ما هیچ....

۴ - نقدی بر دوستان  کمیته ملی سازی دانشگاه آزاد اسلامی :( و اینجا)
عزیزان من ، برادران جنبش سبزی این همه تجمع برگزار کردن شما کمی از اینان بیاموزید :
     4-1 : شعارها باید هدفمند باشد نه اینکه به هر نه نه قمری یک چیزی گفته و موجب شر شود. به قول مهندس سلیمی نمین "جاسبی از خدا میخواهد که عباسپور را رها کنید و علیه لاریجانی شعار دهید!".
     4-2 : نقاط ضعف بزرگ شود ، کمیسیون آموزش و حضرت عباسپور باید گنده شود نه اسم صد و خورده ای نماینده که بعضی از این حضرات که طرف از تو کوزه درآمدن رفتن داخل مجلس و حالا یک امضایی کرده. نباید این افراد را بی خودی علیه جریان خودمان بشورآنیم.
     4-3 : صدبار گفتیم این زنها رو کنترل کنید یک برنامه مشخص برای خانم ها مشخص شود که سرشان گرم شود وگرنه ....... جلوی چشم خود بنده چند تا خانم چشمشان به هر ماشین پرشیایی که می افتاد به تصور این که نماینده مجلس داخل آن هست به سمت آن حمله ور می شدند. اینکه چه کسی داخلش هست که بماند!!!!
     5-3 : کلی چیز دیگه بقه به شما گفتن.
5 - ولی بطور کلی حال داد. بنده که گیر یک برادر جنبش سبزی افتاده بودم داشتم درباره وقف (ببخشید سرقت) دانشگاه صحبت می کردم و هنر ما این شد که این برادر قانع شد که بحث ما سیاسی نیست و ما اهرم فشار سیاسی نیستیم بلکه حسب وظیفه انقلابی ،دانشجویی و شرعی آمدیم شعار دادن (البت که بعضی عربده هم می کشیدن. در میان خانم ها این مسئله اپیدمی بود).
6 - و این گزارش تصویری بنده از هنر نمایی صورت گرفته توسط دوستان













نظرات 1 + ارسال نظر
مرتضی چهارشنبه 13 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 03:39 ب.ظ http://athiry.blogfa.com

سلام
حاجی کسی اونجا نبود بگه لاری لاری خجالت خجالت
جینگلیا خجالت خجالت
ولی بعدش مشخص شد لاری جون تا فیها خالدونش درچار خجالت سوزناک شده و در آخر هم آقا اعلام کرد همه خفه!!!!!!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد